From: NexTime> to:PasTime
Pastimechanists> Hi-story>

WEMB /BloCongresSenate
NExTranScienCenTerminale
TiMessAgency>Timessage

From:Allahlaw/TiMessengers
OnTo:Walhalla/T-Passangers

From: NexTiMessAgency TT
TelePath Tense Messengers
To: TelePasTiMePassangers
Subject:"Sheriffe Al -Khaniff"

From: Walhalla
To: Ekim Bey/9
Subject:ZipZap

From: Ekim Bey / Zagazig
To: Siegfrid Saga/ Danzig
Subject: Khydhr's treasure

From: SiegSaga/Siegfried
To: Karl M.Allein (KMA)
Subject: Last Inheritance

From:  Alias Carl M. Allende
To: Tennesse& Mississippi
Subject: Millennium notices

TiMessAgency/ Timesessengers&Timepassengers
NExTranScienCenTerminal for Tic-Toc>Tick-Tock>
Zig-Zag > Zick-Zack > Sieg-Saga > Zip-Zapp (2001)

From: 10SCE/MRS.CP/SWH
To:     10SCE/Miss.CCP/HvA
Subject: The Newest Theories

Dear Mr.
10SCE MissCCP Hans vån Æiberg /Iceberg/STIG

Mission: Meta-matical Meta-Matriss-Virtualgebra
Bio-magnetic Holo-Ideo-Ethero-Radio geo-matrix/
Holygram, Wholegram, Holegram & holographics
Anomaly:Monom(MonoNome)Nonom(Nonenome)
Parageometry & Nominals: Binom-Antinom &Nu'll
Parabiorganic  VirtuAlchemistry for Omnijectivism.
Nonfunctional paragodetical chaogony&chaology
C-OSMOS:Cosmos-osmos Compansating variables

From: ZigZag>Sieg-Saga
To:Zilzal>Zemzem>ADD
Zip-Zapp > Zoom-Zone

Sheriffes:10SCE
Timebulance 1N
From: MRS.CP
To:  MISS.CCP

From:SWH Zilzal& ZoomZone
To: HVA Zemzem & Zip-Zapp

Yazan K.M.Allein (10SCE)
01 Eylül 2001 (Tercümesi)

Konu:Futurolog, Analist, stratejist ve  transscientist 10SCE
MissCCP/Iceberg Zip kodlu
Hansen vån Æiberg 114-104 koordinatörü
olarak  "ZAP"lanmıştır. "Oksidental ve Oryantal"
"KHANİFFATED MOSLEM" Zip-Zapp bünyesinde birleştirecektir.

Hafif din dogmaları afişe ve fişe edilecek
Hanif din doktrini ifşa ve inşa edilecektir.

Hafif din Süfyanilere terkedilecektir. (ejection)
Hanif din  3/ 104'lere zerkedilecektir (injection)

Upto y.2053 (Bandına kadar) upon a time
Transbilim  update ve upgrade edilecektir.

ZigZag Tabela  313 mürseller ve  114 Plaka mensuplarına
son kez verilen "Kapalı devre" bir  K.M.Allein   notudur:

Bayanlar ve Baylar,

" Zip-Zap graduate koordinatörü"  olarak atanan Bay Aiberg, geleceği biçimlendirecek  "Üç misyonu birden" yüklenerek  herzamanki muti anlayışınıza ve her zamankinden daha çok desteğinize gereksinecektir.
Üç misyonun tanımı şudur:

a. HERZOG olarak  Misyonu:  Referansta verilen "Müstakbel bilim dallarını" Rutin Resmi Bilime  patent ve maddi-manevi bir talebi olmaksızın peyderpey kazandırmak ve bilimin akışını hızlandırmak sorumluluğu gibi zor bir misyon ile üstlendirilmiştir.

b. SHERİFF olarak Misyonu: 10SCE-Miss.CCP ZİP koduyla  104 Eastern &114 Western'i aynı potada ve paydada  buluşturacaktır. Haniflik konusundaki standardizasyona karşılık. Kültür farklarından doğacak olası kaynaşmazlıklardan sorumlu olmayacaktır. Globular dünyada ortak bir kültür için "İslamın Batı Cephesi" mensupları daha özverili ve daha da oriyantalize olma çabası göstermelidirler. Artık Hanifl çiftler arasındaki "Demirperde" kaldırılmıştır, bilişme ve bölüşme miladının anlam ve önemine batı kanadı, batı yakası daha girgin katılmalıdır.

c. STİG  misyonu: TARİHÇESİ
Musevilikteki Orthodoks Ferisi ve Katolik Sabateyistlik ardından gelen diaphora Protestantlık gibi, Hristiyanlıktaki orthadoks ve Katolik kilise mezheblerine tepki olarak gelen Protestantlık gibi İSLAM, henüz  benzeştiği diğer semavi dinlerdeki protest "Tepkiyi " verememiştir.

Dolayısıyla STİG'in GEREKÇESİ
Hafif İslam Dini günümüze değin 1200 yıl boyunca  Orthodox (Alevian-Şia) ve Catholic  (Yezidian-Sunneh) olarak  kendi deformunu reforme edememiştir. Sözkonusu Milat odur ki, Allah'ımızın vaadi olan "Haniflik" denen protestantlığın STARTI verilmiştir. Böylece, diğer dinlerdeki nisbi düzelme ve düzenlemeleri 500 yıl kadar geriden izleyerek, haniflik/protestlik aşamasına henüz  gelememiş  yüce dinimizin bu açığını/gediğini gidermek için tetiklemeyi başlatmak görevi de Bay Aiberg'e verilmiştir.

Bayanlar Baylar,
Sunulanların "İdraki içinde" sizlere geçmişte bilim-din birleştiriciliğinin "Harika çocuğu"nu anımsatıyor, onun dehasını vurguluyor ve olay adam olarak ünlenen Mr.Dr.Aiberg'i sizlere bir daha  takdim ediyorum. Sheriff olarak Referans'da bildirilen ve henüz sürümü yapılmamış  "Yeni bilim dallarını" Resmi bilime zaman içinde empoze edecektir. Geçmişten deneyimlediğimiz kadarıylla  popülerliği  çok kıskanılan,  söylemi ve bulguları en çok taklit edilen, ancak,  en açık boy hedef i olarak risk taşıyan bay Aiberg'i  Büyük Buluşmamızın taktisyeni ve hatta estetisyeni olarak sizlere takdim etmekten Zigzag gururludur.

EDİTÖR NOTU

Dünyada ünik-orijinal, ilk ve tek,eşsiz benzersiz, dolaysız Türkçe yayınlanan  sıraüstü, sıradışı, başucu, best-seller eserlerini bundan böyle elektronik ortamda da okura  sunmaktan  ZİGZAG kıvançlıdır. Saygın okuyucuya merhaba! Öncelikle Hans Ayberg’in Allah’tan bir nimet ve Rahmet olduğuna inanmasaydım bu satırları yazmazdım. Bir bilimadamı kalitesi, düzeyi, boyutluluğuyla  önce beni çarpmalı, şaşırtmalı, hayret etmeliyim, şoke ve motive olmalıyım. Akıl süzgecimden derin izlerle sızan süzüntüleri yüreğime buyur etmeliyim ki okuyucusuna takdim edebilmeliyim. Hans Ayberg’den söz ediyorum... Herhangi birinden  “Bilimadamı” bilimadamı diye söz ederken farklı olarak sırf kariyeriyle değil, karizmasıyla ölçümlemekteyiz. . Resmi
bilim artık yozlaşmıştır. Mensuplarının  bilgitankı seviyesine değil lobici sertifikalarına İdari formalite ve protokolcülüğü becerme yetisine bakılarak ordinaryus "bilim adamı" diye lanse ediliyor. Bilim adamının vekarı tevazusunda, heybeti ise içinizden biri olmakla tanımlanmalıyken; Burjuva rolü oynayarak, aristokrat pozu vererek,  gurur-kibir maskesi takınarak, (cool  tribs) alçakgönüllülük ile mayalanan bilimadamı tiplemesinden uzaklaşıp, kendi reklamı, propogandası ve  popülist politikalarına BİLİMİ alet etmesi bir talihsizliktir.  "Resmi bilim Mafyasının" lobiler kıskacında,  düzene adapte edilmiş  standart tekdüze, tektip tiplemeler ve tertiplerden en uzak kalmış insandan söz ediyorum. Bay Aiberg boşuna Zigzag'ın gözdesi değildir. Bu eşi bulunmaz insanın ardında olmak ilahi bir vasiyet ile bağlantılıdır. Belki de bu yüzden Mr.Aiberg hayranlık uyandıran, başat bir insan ve de ürettikleri başyapıt sayılıyor. ZigZag'ın kuruluş amacı olan din-bilim buluşmasını aramızda en iyi gerçekleştiren oydu ve K.M.Allein'lardan biri olmaya en layık olandı. Hak yerini buldu.

Şunu da deklare etmeliyim ki Zigzag ürünleri sizi eğlendirmiyor, Kur’an’daki Allah’ı   ve evrenin mimarının işlerini anlatırken sizi yoruyor.

Kutsal yorgunluklarla
Kur’an’dan yorumlarla
Kulluğa yordamlarla
Engin bilgisi ne beyin dağarcığına ne devasa bir düşünce tankına sığmaz. Hans Ayberg kılavuzluğunda öte-ufuk iklimlerine açılmaya hazır mısınız?
Sığ sularda değil
Cılız ufuklarda değil
Şaşı mantığı aşarak

Beceri yazardan