Alemlere Zulüm – Dörtlü Evrenler – Kader – Musa-Yuşa-Hızır

Elbette akla şu geliyor: Acaba batılılar (mesela Hans) bizden önce nasıl HANİFLİĞİ farkettiler? Neden önce biz değildik? Önemli bir soru değil mi? Bir kere Batılılar ÖNCE değil SONRA fark ettiler. 😉

Daima DEDE önce gelir TORUN sonra. 😉

Bakalım batılı nedir? Ali İmran 113 ila 115 dahil lütfen.

<> 3-Ali İmran/113: Ancak hepsi bir değil. Kitap halkından bir grup var ki geceleri ALLAH’ın ayetlerini okuyup secde ederler.

<> 3-Ali İmran/114: ALLAH’a ve ahiret gününe inanırlar, iyiliği öğütler kötülükten sakındırır ve iyi işlere koşuşurlar. İşte onlar iyilerdendir.

<> 3-Ali İmran/115: Yaptıkları hiç bir iyilik karşılıksız kalmıyacaktır. ALLAH erdemlileri çok iyi bilir.

Bu konuda çoook konuşmuştuk.

Şimdi bir başka SIR: “Allah Alemlere zulmetmek istemez” ALEMLER nedir? (Ayeti bulur musunuz? 112 olabilir)

<> 3-Ali İmran/108: Bunlar sana Allah’ın ayetleri. Hak olarak okuyoruz sana onları. Allah, alemlere zulüm istemiyor.

<> 3-Ali İmran/108: Tilke ayatüllahi netluha aleyke bil hakk* ve mallahü yüridü zulmel lil alemin

 

Evet bu tşk.

ALEMLERE örnek:

1. Musa ve Yuşa… Katil-maktul var mı gibi

2. Kan grupları olan paralel alemler >>>> 0, A, B, AB.

İkisini birleştirip örnekseyelim:

A aleminde Musa katil. (Yuşa’yı öldürür)

B aleminde Hızır Katil. (Yine Yuşa’yı öldürür)

AB aleminde Hepsi birbirine girift olur. (İki ayrı karışımdır çünkü)

0 (sıfır) aleminde ise ne Hızır ne Musa katildir ne Yuşa öldürülmüştür hepsi EN İYİLERDİR.

AB aleminde ise Yuşa bir canavardır. Anne babasını dinden çıkaracaktır, zalim bir eşkiya hükümdar olacaktır. (O bakımdan girift diye yazdım)

A L E M L E R

Alemlere ZULÜM ne demek anlaşılıyor mu???

Bunlar sana Allah’ın ayetleri. Hak olarak okuyoruz sana onları. Allah, alemlere zulüm istemiyor.

Bunlar Allah’ın delilleri. HAK (doğru ötesi doğru) olarak okuyoruz.

(Doğrular: A, B, AB ve 0). HAK?????

Levhi Mahfuzda KADER edilen EN SONUNCU ALEM ihtimali olan şıktır.

<> alt gurup, beklemede kalan.

Evet, Alt grup. Düşünün ki, Levhi Mahfuz CEHRİ (fatal) bir YAZGI olsaydı hiçbir şeyi değiştiremezdiniz. Musa Katil olurdu ve ebedi öyle kalırdı. Yuşa cehennemlik bir zorba olurdu öyle kalırdı. Hızır yine çocuk katili olur öyle kalırdı.

<> CEBRİ (Fatal)?

 

Cehriyyecilik (Fatalizm)

<> Tmm

İslam’da hep tartışılır ya KADERCİLİK, CEHRİ görüş vb. İşte bu İslam ortodoksluğunun da sonunu getiriyor.

Cehriyeciler derler ki: “Rüzgar eser yaprak kıpırdamaz”.

A ihtimaline göre yaprak kıpırdamıyor. Ama yaprak yerine B ihtimali olarak >>> RÜZGAR kıpırdatılıyor (yani estiriliyor). AB ihtimalinde ise Yaprak kıpırdıyor ama rüzgar esmiyor. 0 ihtimalinde ise NORMAL olarak rüzgar esiyor ve Yaprak da kıpırdıyor.

Bu dört doğru içinde biri HAKK olan doğru oluyor.

Demek ki fatalizm iflas etmiş bir görüş. Eğer öyle olsaydı -yineliyorum-:

ALEMLERE örnek:

1. Musa ve Yuşa… Katil-maktul var mı gibi

2. Kan grupları olan paralel alemler >>>> 0, A, B, AB.

İkisini birleştirip örnekseyelim:

A aleminde Musa katil. (Yuşa’yı öldürür)

B aleminde Hızır Katil. (Yine Yuşa’yı öldürür)

AB aleminde Hepsi birbirine girift olur. (İki ayrı karışımdır çünkü)

0 (sıfır) aleminde ise ne Hızır ne Musa katildir ne Yuşa öldürülmüştür hepsi EN İYİLERDİR.

AB aleminde ise Yuşa bir canavardır. Anne babasını dinden çıkaracaktır, zalim bir eşkiya hükümdar olacaktır.

Yani Haşa Rabbimiz fatalizmi dayatsaydı, bir kere hiçbir tevbemiz kabul edilmeyecekti ve illa ki bir cehennemi boylayacaktık.

İşte bu durumlara Borges “Yolları çatallanan bahçe” diyor. Kuantumcular ise “Schrödinger kedisi paradoksu” diyorlar.

Şimdi “ALEMLERE zulmetmek istemez” üzerinde duralım:

Bunlar sana Allah’ın ayetleri. Hak olarak okuyoruz sana onları. Allah, alemlere zulüm istemiyor.

Allah’ın DÖRT GERÇEĞİ, ama bunlardan bir tanesi (sonuncusu) HAKK oluyor, diğerleri iptal oluyor.

(Musa ve Hızır katil olmuyorlar yani AB PARADOKSU)

AB’ye paradoks dememin nedeni var: Aynı kağıdı kaç kere yakabilirsiniz? Yuşa’yı kaç kere öldürebilirsiniz??

<> 1

Yani bu öldürülmüş ise ikinci kişi KATİL olamaz.

Peki bu süper uzay durumu nasıl çözülür?

Basit: Birinci adamın öldürmesini engelleyip geçmişe gidersiniz ve o kişiyi katilden önce öldürürsünüz. Yani katil siz olursunuz. Burada anlaştık mı?

<> evet

Ama halen ortada bir çift katil var! İki katili birden nasıl kurtarırsınız? (Aslında Yuşa ipucunu veriyor: “Balık canlandı ve gitti” diyordu. 😉 )

<> Yuşa’nın yaşaması gerek, katil(ler)in olmaması için.

<> Doğmamış öldürülemez.

<> Maktülü ortadan kaldırırız.

<> Yerine iyisini koyarak.

Hepiniz doğruyu söylediniz.

Cehri görüşün tersine dört doğrudan bu sonuncusu SEÇİLİYOR ve O HAKK (gerçek üstü gerçek) oluyor. Bu LEVHİ MAHFUZA yazılıyor ve KADER bu sonuncusu oluyor. Yani Yuşa İYİ ve sağ ortada, çifte katil de yok. Herkes sütten çıkmış ak kaşık!

Kaderin değişmesi de bir KADERDİR. Hatta bunun da değişmesi bir kaderdir. YANİ şu: En son seçilen HAKK olan doğru asıl KADERDİR.

Yuşa’nın anne ve babası eğer HAYIR duası etmeselerdi, bu da Arş ve Levh’i sallamasaydı. Ve de Hızır da Levh görevlisi olarak bunu görünce:

A (Musa Yuşa’yı öldürdü)

B (Hızır daha önce yuşayı öldürdü)

AB (Chaos)

0 (Kimse öldürülmedi)

-devam edecek-

Hans von Aiberg, 30/08/2004 (248/05)

Not-1: <> ile başlayan satırlar sayın Aiberge ait değildir, sohbet/chat esnasında onunla konuşan diğer kişilere aittir. [] ile başlayan satırlar ve [  ] arasındaki kesimler yine sayın Aiberg’e ait değildir, sohbete sonradan eklenmiştir.

Not-2: Eski sohbetlerde işlenen bazı gündem konularının yıllar sonra değişmiş olabileceği ihtimalini gözönünde bulundurmak gerekebilir. Sohbeti okurken karşılaşacağınız her türlü sorunu/hatayı vb. info@aiberg.com adresine bildirebilirsiniz.


önceki bölümü oku | 248 anasayfasına dön | sonraki bölümü oku

248-05-ababo-musa-yusa-hizir

Bunları da sevebilirsiniz

Yorumlar