Şimdi soru şuydu: İBLİS nedir? MELE olmak için secde etmeyen, “Mele” denen “YUKARI” yerine “İBLİS” denen “Aşağı“yı (Siccin ortamını) kabul eden şapşal! Salak! Tenzili Rütbeyi kendine bir şan şeref sayıyor.
MELEYİ ALA ile ilgili bir ayet yazınız lütfen! Çünkü İBLİS kelimesini tam ve son olarak açıp bitireceğim. Zaten tek ayet var. Diğerleri de Siccin ve illiyyin kelimelerinin/şifrelerinin geçtiği ayetler.
<> Saffat-8: Onlar ne kadar çırpınsalar da o yüce konseyi dinleyemezler. Ve her taraftan atışa tutulurlar; = la yessemmeune ilel meleil a’la ve yukzefune min külli canib
<> “yüce konsey” demiş, “melei ala” olmalıydı!
YNÖ‘dür mutlaka…
“Onlar ne yaparsa yapsın Melei alayı dinlemezler her taraftan ŞIHAB’a tutulurlar“. Meal aynen böyle!
“Külli Canib” >>> HER YÖNDEN. Bu çok önemli. 7 anlamı var. Birini biliyorsunuz = yön, cenah, ikincisi de CENUB güney gibi (Cenub ve Kıble melei Ala magnetosferinin KAYMIŞ biçimidir).
“Semi” >>> DİNLEMEK, işitmek; “la yessemmeune” >>> dinleyemezler/işitemezler/duyamazlar. Bunlar kim?
Bir önceki ve sonraki ayeti de yazar mısınız? KAZİF kelimesini açmam için yazmanız gerekiyor.
<> Saffat-7: Ve her türlü inatçı-asi şeytandan koruduk. – 8: Onlar ne kadar çırpınsalar da o yüce konseyi dinleyemezler. Ve her taraftan atışa tutulurlar; – 9: Kovulurlar. Ve onlar için, yakalarını bırakmayan bir azap vardır.
İŞTE ŞEYTAN anlatılıyor. Şeytan MELEİ ALA‘dan aşağı olan yaratık. İBLİS ise bu diplerin en dibi olan SİCCİN‘de… MELE olamadıysa yeri SİCCİN’dir İblis’in! MELE olamayıp sınıfta kalana İBLİS deniyor. Ama özelliğini sürdürüyor. İblis ERKEK kılığında, çok yakışıklı ve eşcinsel görünümlü bir yaratıktır. Ama erkek ve kadın değildir demektir bu… Bu özelliğinden dolayı CENNET‘e alınır. (Meleklerin duası kabul edilmiştir).
İblis şudur >>> MELEKLER gibi TÜREYEREK mültikopya ile çoğalan/kendini çoğaltan demektir. Oysa cin (ataları cinlerdi) aşamasında her cin ve insan gibi ÜREYEREK (doğum sonucu) çoğalıyorlardı. Ama İBLİS melekler gibi KENDİNİ kopyalıyor. Bu bakımdan İBLİS demek >>> KOPYASI ALINAN İLK NUMUNE demek. ŞEYTAN DEMEK >>> bu numune/örneğin her bir KOPYASI demek.
Bu da anlaşıldı mı??? İBLİS >>> İLK NUMUNE demek. Kötü ilk numune. Melekler nasıl İYİ ilk örneğin iyi kopyalarıysa, İblis de tüm şeytanların ATASI kötü olan ve kötülüğün kopyalandığı ÜMİTSİZ yaratık.
Hans von Aiberg, 15/08/2003 (171/22)
Not: <> veya [] ile başlayan satırlar, [ ve ] arasındaki kesimler sayın Aiberg’e ait değildir, sohbet esnasında onunla konuşan kişilere aittir veya sonradan eklenmiştir.