<> Melekle yakın olduğumuz nokta da bu kesişim noktası mı oluyor, yatay ve dikgen, düzlemlerin kesiştiği?
Evet [candaş] bu nokta. Bedensiz astronomi, astral vizyon veya astral projeksiyon dediğimiz OOBE halinin veya haşyet+vecd içindeki (mesela Piri Reis haritalarındaki mini mir’ac’ın) sırrını da açıklıyor.
Yani Kur’an’da HEPSİ VAR! Yok diyen KÖRDÜR.
Bu kutsal kör olan Maktum’un körlüğü amalığı değildir. Gözlerine mil çekilmişliktir. Kutsal değil rezil körlüktür.
Oysa BİZDEN BAZILARIMIZ böyle körlerin yani Maktum’un gözleriyle görmekteyiz. Onun görmesi gerekenlere ŞEHİDİZ=Şahidiz.
İbni Maktum eğer kör olmasaydı; bizden bazıları “Ben oradaydım” demezdi…
Gözü açık olan Efendimiz ve konuğu Ebu Süfyan’ın gözleriyle görmeyiz. Ama ŞEHİDLİĞİ tadan kişiler MAKTUM‘un gözleriyle GÖREN şahitler olurlar…
Belki yadırgadınız önceleri… Ama şu kelimeyi hatırlayınız: “Ben oradaydım, şahidin gözleri gördü” dedim… Ve Abese suresini öyle derin anlattım ki… Hatırlayınız…
<> evet
Çünkü oradaydım. Ama bu efendimizi görmek değil, MAKTUM’un GÖZLERİ olmak anlamındaydı. Veya en doğrusu “ŞAHİDİN GÖZLERİ:::” (Şahidin kendisi DEĞİL, Şahidin GÖZLERİ, dikkatle ayırınız ltf.)
O gün yadırgamıştınız eminim, ama bugün bu ayetle anlamış oluyoruz ki, iki karın noktasında EN UZAK olan, aynı zamanda iki düğüm noktasında TEK’dir. Şahidin gözleri işte budur. Aramızda asırlar var ama zamanın hiç olmadığı LEVHİ MAHFUZ’da şahidin gözleri görür.
Bundan daha büyük makam ise MİSAK’ın GÖZLERİDİR! (Bu treni kaçırdım :(( )
<> ALLAH! bless you… Amin
Hepimizi korusun ve kutsasın.
<> amin
Candaş mutmain oldunuz mu?
<> sağolun kaptanımız; Allah sizi çokça korusun
<> amin
Candaş mutmain oldunuz mu?
<> sağolun kaptanımız; Allah sizi çokça korusun
<> amin
Allah burada/orada zaten. Dualara hep ihtiyaç var. Çünkü Dabbe’nin bir sırrı daha vardır: O HEP YERALTINDA MEZARINDADIR. Dikkat ediniz ki Dabbe için “İNSAN” kelimesi yerine (insan burada diri anlamında) sanki MEZAR EHLİYMİŞ GİBİ başka bir ima kullanılıyor. (Bunu hayvan, kurtçuk, mikroorganizma vb. sanıyorlar 🙂 )
Yani DABBE şehid olmuş ve mezarında hazır kişidir. Zombi falan değil elbette… ŞEHİDLER ÖLMEZ Kİ. Bu yüzden Dabbe alametini Kur’an BİR İNSAN biçiminden ziyade ŞEHİD (mezarında hazır) anlamında vermektedir:
Dabbetül ARZ
Hani derler ya “Kefenimi hazırladım” veya “Mezarımı satın aldım”. Bu insan söylemi… Dabbe için bunu şöyle tevil ediniz: “Ben zaten mezarımdayım ey insanlar”.
“Pekiyi sen insan değil misin? Niye ey insanlar diyorsun?”
Yanıtım şu: Ş E H İ D kelimesine bakınız. Onlar da insan! Ama “The Deepest” insanlar. Onları yeryüzünde görmek mümkündür, fakat onlar “undergound” insanlardır. Mahşerin şehidleridir.
Bu yüzden Dabbe kelimesinin geçtiği ayetlerdeki tarz sizi şaşırtmasın. Dabbe de insandır, şehiddir, şehidler de insandır. Var mı aksini söyleyecek olan???
Hans von Aiberg, 24/05/2004 (230/04)
Not-1: <> ile başlayan satırlar sayın Aiberge ait değildir, sohbet/chat esnasında onunla konuşan diğer kişilere aittir. [] ile başlayan satırlar ve [ ] arasındaki kesimler yine sayın Aiberg’e ait değildir, sohbete sonradan eklenmiştir.
Not-2: Eski sohbetlerde işlenen bazı gündem konularının yıllar sonra değişmiş olabileceği ihtimalini gözönünde bulundurmak gerekebilir. Sohbeti okurken karşılaşacağınız her türlü sorunu/hatayı vb. info@aiberg.com adresine bildirebilirsiniz.
önceki bölümü oku | 230 anasayfasına dön | sonraki bölümü oku